Ik heb op 25-05-2025 een abonnement aangevraagd bij BEN. Ik heb natuurlijk ook nummer behoud aangevraagd. Ik heb netjes naar een par dagen een nieuw simkaart gekregen met een tijdelijk nummer tot dat het nummer behoud wordt geregeld. Ik heb ook een mijn Ben account aangemaakt om het status van alles te kunnen bekijken. Bij het kijken van het status nummer behoud komt de melding afgewezen. Na een telefonisch gesprek wordt mij verteld dat het zou een maand later gebeuren namelijk eind Juli.
Dit was geen probleem tot twee weken geleden, ik wou op mijn ben inloggen maar dat ging niet, fout melding combinatie gebruikers naam en wachtwoord niet bekend. Ik wou natuurlijk kijken naar het nummer behoud status maar tevergeefs. Intussen heb ik ongeveer 90 minuten aan het telefoon gezeten op dit probleem te oplossen. Elke keer is mij verteld dat mijn gegevens bestand niet, dit terwijl ik email heeft gekregen en kunnen inloggen. Ik zelfs van Ben een simkaart. Maar mijn gegevens hebben ze niet. Ook via het zoeken van het tijdelijk nummer op de simkaart kunnen ze mijn niet vinden. Uiteindelijk werd ik gevraagd opnieuw een abonnement via de website te vragen. Nu is mijn nummer behoud weer afgewezen door KPN omdat er al een aanvraag loopt. Ik kan geen kant op. Kpn zeg niets te kunnen doen tot dat het eerst aanvraag van nummer behoud wordt geannuleerd. Ben zegt niets te kunnen doen omdat mijn gegevens staan niet in het systeem en zijn niet te vinden. Straks ben ik mijn nummer kwijt en waarschijnlijk niet meer bereikbaar. Dit is allemaal wegens het verdwijnen van mij gegeven van de eerst aanvraag. Ik weet niet meer wat ik moet doen.