Ik heb onlangs met de Black friday deals voor het gezin 4 abonnementen afgesloten. Inmiddels heb ik van de klantenservice begrepen dat dit niet had moeten kunnen. Hierdoor heb ik problemen met de levering van de 2 simkaarten van de kinderen. Een echte oplossing komt er helaas niet, ondanks meerdere contacten met de klantenservice. Waar moet ik zijn om hier verder mee geholpen te worden.
Goedemiddag
https://www.ben.nl/service/bestelling-aanbod/bestellen-bestelling-annuleren
Vandaag ineens een mail ontvangen voor het afsluiten van een abonnement. Dit zou naar aanleiding zijn van een telefonisch contact op 2 januari. Terwijl op dat moment de abonnementen niet konden worden afgesloten door lopen bestellingen (die de problemen veroorzaken).
Maar deze bestelling is niet wat ik wil, klantenservice gebeld... en zoals bij alle voorgaande telefoontjes kan ze mij hiermee niet helpen.
Wordt weer zelf annuleren, wachten tot het is verwerkt en dan heel goed nadenken of ik wel klant wil worden en wil blijven met mijn andere 3 aanvragen.
Hoi
Vandaag voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice. Er staan geen bestellingen meer open wordt er aangegeven door de klantenservice. Dus zojuist samen met mijn zoon nogmaals geprobeerd een abonnement af te sluiten. Helaas weer een mail ontvangen dat dit niet mogelijk is door het openstaan van een bestelling.
Kan iemand contact met mij opnemen, wie mij wel kan helpen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.