Skip to main content
Antwoord

Mijn telefoon

  • January 13, 2021
  • 1 reactie
  • 743 keer bekeken

Mijn huidige toestel is kapot en ik wil een nieuwe, maar mijn Ben abonnement loopt nog tot september waardoor mijn bestelling (telefoon + abonnement (verlengen bij Ben)) is geannuleerd. Hoe kan ik dit oplossen? Kan Ben mij vroegtijdig verlengen of is afkopen de enige optie?

Beste antwoord door Romy

Hoi Rik! Ah dat is echt goed balen! Vroegtijdig verlengen zal geen probleem zijn. Hier vind je er meer informatie over. Je kan dit laten doorvoeren via de klantenservice

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2021

Hoi Rik! Ah dat is echt goed balen! Vroegtijdig verlengen zal geen probleem zijn. Hier vind je er meer informatie over. Je kan dit laten doorvoeren via de klantenservice