Beantwoord

Mogelijkheid abonnement eerder verlengen i.v.m. defecte telefoon.

  • 29 July 2020
  • 2 reacties
  • 650 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Ik zal het proberen kort te houden.

 

Eind Januari 2021 verloopt mijn sim-only abonnement van ongeveer een tientje per maand.

November 2018 heb ik een los toestel (OnePlus 6) aangeschaft en die is afgelopen maandag stuk (gelukkig garantie, maar ik ben nu 2-4 weken telefoonloos).

Vanaf September 2020 mag ik officieel overstappen, maar goed in mijn geval is dat bijna 2 maanden wat gewoon erg jammer is.

Ik was al van plan om over te stappen naar T-Mobile i.v.m. dat als mijn bundel op is, dat ik als nog internet heb (voor de rest is Ben super hoor!:grin: ). Heb zelfs mijn pa of ma overgehaald om over te stappen naar Ben ter compensatie :wink:

Mijn vraag is: Is er een mogelijkheid dat ik nu al kan verlengen/overstappen naar mijn andere provider per Januari/Februari 2021?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Romy 4 August 2020, 14:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mert, bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik begrijp jouw situatie goed. Je kunt altijd vroegtijdig jouw abonnement beëindigen. Hier zitten wel kosten aan verbonden. Wanneer je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer kunt verstrekken ga ik even met je meekijken :blush:

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor jouw gegevens, Mert. Ik heb het even nagekeken. Je gaf zelf aan dat er afkoopkosten aan verbonden zullen zijn, maar ik heb dit even nagekeken, maar bij een vroegtijdige verlenging is dit niet het geval! Hier kun je meer informatie lezen. Omdat je geen toestelkrediet hebt, is deze optie dus kosteloos voor jou :blush:

Reageer