Skip to main content
Antwoord

niet geaccepteerd

  • August 17, 2020
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Annemijndejongste

ik heb bij mobiel.nl een abonnement met telefoon besteld, maar dit is door jullie niet goed gekeurd volgens mobiel.nl. ik krijg tegelijk met het mailtje van mobiel.nl over dat het niet is geaccepteerd een verificatie sms van jullie waarvan ik geen idee heb waar ik het in moet vullen.

mag ik weten waarom het niet is geaccepteerd?

Beste antwoord door Romy

Hi Annemijn, leuk dat je een abonnement wilt afsluiten! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kunnen verstrekken? Dan zoek ik het voor je uit! 

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2020

Hi Annemijn, leuk dat je een abonnement wilt afsluiten! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kunnen verstrekken? Dan zoek ik het voor je uit! 


Annemijndejongste

Ik heb gister een prive bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen... 

 


Annemijndejongste

Ik heb gister een prive bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen... 

 

Nu wel reactie, bedankt voor de service