Beantwoord

niet geaccepteerd

  • 17 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 360 keer bekeken

ik heb bij mobiel.nl een abonnement met telefoon besteld, maar dit is door jullie niet goed gekeurd volgens mobiel.nl. ik krijg tegelijk met het mailtje van mobiel.nl over dat het niet is geaccepteerd een verificatie sms van jullie waarvan ik geen idee heb waar ik het in moet vullen.

mag ik weten waarom het niet is geaccepteerd?

icon

Beste antwoord door Romy 18 augustus 2020, 11:23

Hi Annemijn, leuk dat je een abonnement wilt afsluiten! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kunnen verstrekken? Dan zoek ik het voor je uit! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Annemijn, leuk dat je een abonnement wilt afsluiten! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kunnen verstrekken? Dan zoek ik het voor je uit! 

Ik heb gister een prive bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen... 

 

Ik heb gister een prive bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen... 

 

Nu wel reactie, bedankt voor de service

Reageer