ik heb bij mobiel.nl een abonnement met telefoon besteld, maar dit is door jullie niet goed gekeurd volgens mobiel.nl. ik krijg tegelijk met het mailtje van mobiel.nl over dat het niet is geaccepteerd een verificatie sms van jullie waarvan ik geen idee heb waar ik het in moet vullen.
mag ik weten waarom het niet is geaccepteerd?
Beste antwoord door Romy
Hi Annemijn, leuk dat je een abonnement wilt afsluiten! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kunnen verstrekken? Dan zoek ik het voor je uit!
Hi Annemijn, leuk dat je een abonnement wilt afsluiten! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via de Ik-Ben omgeving. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer kunnen verstrekken? Dan zoek ik het voor je uit!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.