Skip to main content
Beantwoord

nieuw abbo

  • February 11, 2022
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Jeffrey klinkenberg

Heb van jullie telefoon en abbo. 

Mijn oude verliep wat later. Nu doe ik mijn simkaart erin en hij zegt dat heen netwerk heb 

Kan nu natuurlijk ook jullie niet bellen voor hulp

Beste antwoord door Merve

Goedemiddag Jeffrey! Wat onhandig dat je geen netwerk hebt. Als ik het goed begrijp heb jij al een abonnement lopen bij mij maar je hebt nu een nieuwe abonnement met toestel besteld. Heb jij nu twee simkaarten in huis? 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • February 14, 2022

Goedemiddag Jeffrey! Wat onhandig dat je geen netwerk hebt. Als ik het goed begrijp heb jij al een abonnement lopen bij mij maar je hebt nu een nieuwe abonnement met toestel besteld. Heb jij nu twee simkaarten in huis?