Skip to main content
Beantwoord

Nieuw abonnement

• 1 maart 2025
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb een nieuw abbonement die al in is gegaan de simkaart heb ik ook al ontvangen in de app staat word geleverd kunnen jullie dit recht zetten zodat ik me abbonement kan gebruiken

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Arfankhan  Hartelijk dank voor je bestelling! Bericht ons via 0900 0401405 of via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact zodat wij snel na kunnen kijken waarom jouw nieuwe Ben simkaart nog niet actief is. Hopelijk tot heel snel! 

Bekijk origineel

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Arfankhan  Hartelijk dank voor je bestelling! Bericht ons via 0900 0401405 of via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact zodat wij snel na kunnen kijken waarom jouw nieuwe Ben simkaart nog niet actief is. Hopelijk tot heel snel! 

• Ben op dreef
  • 6 maart 2025

Ik kan niet bellen omdat de simkaart niet werkt ordernummer is ……...

En via de chat kom ik ook niet verder

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@Arfankhan  Onze chat ( www.ben.nl/service/contact ) is op werkdagen te bereiken tot 21.00 uur. Het kan voorkomen dat het op sommige momenten wat drukker is en jij geen medewerker te pakken krijgt, sorry hiervoor! Blijf het alsnog proberen zodat jij snel geholpen kan worden!  Je mag ons ook mailen via het contactformulier op www.ben.nl/service/contact   contactformulier@ben.nl

Heeft het geen haast? Ik kijk graag met je mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum?  Bedankt alvast!😊

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen