Beantwoord

Nieuw abonnement in plaats van een verlenging

  • 22 March 2023
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Was al bij Ben middels Sim only. Nu heb ik een nieuwe mobiel en bijbehorend abonnement afgesloten hele procedure doorlopen incl. Nummerbehoud van mijn Sim only nummer! 
 

Betaald toestel in huis plus nieuw Nummer??? En een bericht Nummerbehoud afgekeurd? Heb nummer al sinds 2011 dus handig te behouden. Inmiddels drie maal telefonisch kontakt. Drie verschillende verhalen, toezegging bevestiging dat ik mijn huidige simkaart gewoon in het nieuwe toestel kan plaatsen, bevestiging niet gekregen ondanks toezegging. Ik stuur U gelijk een email? Dus heb mijn huidige sim only (net weer betaald) en een nieuw nummer wat ik niet wilde en dus ook niet activeer. Wie weet het wel waar ik nu op wacht? En kan ik mijn nieuwe mobiel dan gaan gebruiken??

icon

Beste antwoord door Fatima 23 March 2023, 16:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Jean34  Goed van je om dit gelijk te melden. Het lijkt erop dat jij per ongeluk een extra abonnement erbij hebt besteld in plaats van jouw huidige abonnemnt en nummer te verlengen. Nummerbehoud wordt namelijk alleen gevraagd bij een nieuw abonnement en wanneer je een nummer van een andere provider over wilt zetten naar Ben. Omdat nummerbehoud binnen Ben zelf niet kan, wordt nummerbehoud altijd door het systeem afgewezen. Kan gebeuren natuurlijk! Kan je ons berichten via www.ben.nl/service/contact dan helpen wij jou graag verder. Sorry voor alle verwarring! Mocht je het liever door mij na laten kijken, mag dit ook, stuur dan jouw naam, adres, geboortedatum en 06-nummer en e-mailadres via een privebericht. Bedankt alvast! 

Reageer