Beantwoord

Nieuw Apple toestel

  • 14 May 2020
  • 4 reacties
  • 476 keer bekeken

Ik heb een week geleden mijn nieuwe telefoon  iphoon 7 32 GB ontvangen , Probeer er me te werken ,maar lukt van geen kanten , Hulp van Ben is niet te krijgen . 

Ik heb geen  Apple  ID 

Ik heb nog geen Nieuw telefoon  nummer   ontvangen .

Doe dagelijks een verwoede poging 

O op rekest

icon

Beste antwoord door Friesian 15 May 2020, 08:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi tokla

Vervelend dat je zo veel problemen ervaart, goed dat je wendt tot de community. Het zou denk ik handig zijn als een @moderator je titel aanpast om de vindbaarheid te vergroten.

Wat lukt er precies niet met het werken met een iPhone? Is het je eerste smartphone?

https://support.apple.com/nl-nl/HT202033H Heb je dit al doorgenomen?

​​​​​​Hier heb je alvast ook al wat informatie over het Apple ID.

Wat betreft een 06 nummer, ook hiervoor zal een moderator, een medewerker je verder moeten helpen.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Tokla! 

Leuk dat je een toestel hebt besteld, wel jammer dat het nog niet zo soepel verloopt! Ik wacht graag jouw antwoorden af op de vragen van Snoeshaantje. Ik heb even met je meegekeken. Als het goed is heb je bij de bestelling een Ben simkaart ontvangen met een telefoonnummer dat eindigt op 33. Deze kun je al in het toestel stoppen en gaan gebruiken. De bijbehorende pincode is meegeleverd in de enveloppe. Heb je deze kunnen vinden?

Dank je , daar heb ik wat aan 

Reputatie 5
Badge +9

Fijn om te horen, Tokla! Is alles inmiddels gelukt of heb je misschien nog dingen waar je niet uitkomt? 

Reageer