Skip to main content
Beantwoord

nieuwe abonnement

  • January 17, 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Mijn abonnement zou zo’n twee weken geleden ingaan. Tot op heden heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen.

Beste antwoord door Merve

Goedemorgen @mazkatly.nl0! Welkom bij Ben. Wat onhandig dat je nog steeds geen simkaart hebt ontvangen. Maak je geen zorgen. Ik ga dit meteen voor je oplossen. Zou je in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • January 19, 2022

Goedemorgen @mazkatly.nl0! Welkom bij Ben. Wat onhandig dat je nog steeds geen simkaart hebt ontvangen. Maak je geen zorgen. Ik ga dit meteen voor je oplossen. Zou je in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?