Beantwoord

nieuwe telefoon

  • 15 February 2022
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon met weer een ben abonnement maar hij is na 2maamden nogsteeds niet over gezet? iemand een idee hoe dit kan

icon

Beste antwoord door Shaira 15 February 2022, 09:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Levi Van Delft, bedankt voor het openen van dit topic en welkom bij Ben!

Heb je je nummerbehoud verzoek niet ingediend na je bestelling? Ga dan naar je persoonlijke Ik Ben omgeving via het menu: Abonnement > Nummerbehoud om je nummerbehoud alsnog in orde te maken. Nadat je bestelling is afgeleverd, vraag ik je mobiele nummer aan bij je huidige aanbieder.

Als je dit al hebt aangevraagd kijk ik graag even met je mee. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Reageer