Skip to main content
Antwoord

Nieuwe telefoon

  • May 19, 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Mike Mooiweer

ik heb een nieuwe telefoon besteld uiteindelijk door een paar fouten moest ik hem annuleren.

nu heb ik heb geannuleerd en een nieuwe besteld maar krijg ik een mail dat ze mijn aanvraag niet kunnen accepteren

Beste antwoord door Ben Moderators

Goedemiddag ​@Mike Mooiweer Hartelijk dank voor je bestelling! Voordat wij een nieuwe bestelling kunnen accepteren onderzoeken wij, op basis van jouw gegevens of er nog bestellingen zijn die nog niet bij jou zijn afgeleverd. Op basis van dit onderzoek kunnen wij een nieuwe bestelling niet accepteren. Zodra deze openstaande bestelling is afgeleverd of volledig is geannuleerd ( kan tot drie werkdagen duren ) kan jij weer een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je vragen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice  Fijne dag gewenst! 

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Goedemiddag ​@Mike Mooiweer Hartelijk dank voor je bestelling! Voordat wij een nieuwe bestelling kunnen accepteren onderzoeken wij, op basis van jouw gegevens of er nog bestellingen zijn die nog niet bij jou zijn afgeleverd. Op basis van dit onderzoek kunnen wij een nieuwe bestelling niet accepteren. Zodra deze openstaande bestelling is afgeleverd of volledig is geannuleerd ( kan tot drie werkdagen duren ) kan jij weer een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je vragen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice  Fijne dag gewenst!