Beantwoord

Nummerbehoud nog steeds niet actief

  • 22 June 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb een mail gekregen van mijn vorige provider dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Dat was al twee dagen terug en ik heb nog steeds geen service. Wel een kaartje ontvangen met een ander nummer, maar ik wil dus geen ander nummer. Wat moet ik doen, wachten? Contact opnemen? Ik ben er wel klaar mee. 

icon

Beste antwoord door Shaira 23 June 2022, 11:11

Bekijk origineel

2 reacties

test

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Sandro Sander, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik help je graag verder. Je stapt over naar Ben vanuit andere provider van wat ik begrijp?

Als je het nummerbehoud verzoek hebt afgerond met de sms verificatie ontvang je binnen 5 werkdagen een e-mail met de overstapdatum.

Heb je op het moment een abonnement bij de huidige provider moet je rekening houden met een minimale overstaptermijn van 30 dagen. Jouw te behouden nummer zal dan overgezet worden op het tijdelijke Ben nummer welke je bij de simkaart ontvangen hebt. Heb je jouw nummerbehoud verzoek nog niet (geheel) afgerond kun je dit alsnog doen. In de bevestigingsmail van je bestelling staat een instructie over hoe je dit vanuit je IkBen omgeving doet. 

Mocht je er niet uitkomen kijk ik graag even met je mee. Zou je mij hiervoor in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 

Reageer