Als ik kies voor nummerbehoud op een latere datum dan dag 1, kan ik op de dag zelf pas aangeven dat ik nummerbehoud wil laten uitvoeren.
Wordt mijn oude abonnement dan ook automatisch per die datum stopgezet? Of moet ik daar zelf nog iets voor regelen?
Beste antwoord door Ben Moderators
Hi @wltng Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 😊 De datum van de overzetting kan je uitstellen inderdaad. Op de dag dat jij klikt op "Nu overzetten" dan start je direct bij Ben en stopt automatisch het abonnement van de andere provider. Jij hoeft zelf niet te doen. Handig toch? Alvast heel veel plezier met jouw Ben abonnement.
Hi @wltng Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 😊 De datum van de overzetting kan je uitstellen inderdaad. Op de dag dat jij klikt op "Nu overzetten" dan start je direct bij Ben en stopt automatisch het abonnement van de andere provider. Jij hoeft zelf niet te doen. Handig toch? Alvast heel veel plezier met jouw Ben abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.