Beantwoord

persoonlijk aanbod verlenging abonnement

  • 2 March 2020
  • 9 reacties
  • 764 keer bekeken

is een persoonlijk aanbod aanvragen op een sim only abonnement onbeperkt sms/min  zonder data van 24 mnd altijd vrijblijvend?

Als ik niks doe wordt dan het abonnement automatisch verlengd, en dan met zelfde prijs, incl.laatste verhoging?

Als laatste derde vraag: Wanneer eventueel max uiterlijk verlengen, is dit standaard een maand voordat abonnement afloopt? (de mijne loopt pas over een paar maand af maar kan wel veel eerder verlengen zoals dit in abonnement staat, maar kan toch beter zo lang mogelijk dit abonnement houden)

Hoor graag naar jullie antwoorden.

groetjes Marjorie

icon

Beste antwoord door Romy 3 March 2020, 11:47

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marjorie!

Leuk dat je een berichtje hebt gestuurd. Je kunt voor een verlenging altijd even contact opnemen met 0800-2462468 om te kijken of zij jou een leuke aanbieding kunnen doen, dit is vrijblijvend! Ik zie dat je nog niet kunt verlengen. Dit kan 4 maanden voor het einde van je contract. Als je niks doet wordt jouw abonnement omgezet in een maandelijks opzegbaar abonnement met dezelfde kosten tenzij jouw contract anders aangeeft.  Daarnaast hoef je niet voor het einde van je contract te verlengen. Je kunt dit bijvoorbeeld ook doen nadat jouw abonnement verlopen is. 

hallo Romy, 

dank voor je reaktie, okee als ik niks doe betekent dit dat de abonnementsprijs altijd vast staat (per maand) en dus hetzelfde blijft als ik nu heb? Of kunnen de prijzen ineens hoger worden?

Dan nog een vraag over zelf verlengen via de button in contract.  Blijft het contract automatisch hetzelfde qua prijs en duur? En moet dit binnen 4 maand voor afloop contract doen?

. groetjes Marjorie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marjorie! Nee, je gaat niet ineens meer betalen, daar hoef je je niet druk om te maken :blush: Als je gaat verlengen met dezelfde bundels zou ik als ik jou was niet verlengen. Het is enkel een extra handeling dan voor dezelfde uitkomst. Als je niet verlengt is dit namelijk helemaal niet erg want dan 'verlengen’ wij het stilzwijgend voor jou. Je blijft dan dus klant, behoudt je nummer zoals je nu ook gewend bent! 

Hallo Romy, 

dank voor je reaktie! Toch weer even een vraag op jouw reaktie: ik heb geen bundel hoor alleen een sim only bellen en sms, zonder data. Dus als ik niks doe begrijp ik van jou dan wordt mijn simonly abonnement van 24 maanden automatisch weer verlengd in een  abonnement die maandelijks opzegbaar is met dezelfde prijs als nu en voorwaarden.

Ik snap nog niet precies of ik ook kan kiezen voor een 24 maandelijks abonnement zoals ik die nu heb met dezelfde voorwaarden en prijzen zoals nu? En wat ik dan moet doen.

 

groetjes van Marjorie 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marjorie! Als je niets doet met het abonnement dan wordt het inderdaad omgezet naar een maandelijks opzegbare abonnement. Het is helaas niet altijd mogelijk om met dezelfde tarieven te verlengen. Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met de verkoopafdeling. Zij hebben vast en zeker wel iets moois aan te bieden.

Hallo Merve e.a.,

Dank voor je reaktie.

Dus als ik nu alles op een rijtje heb staan: bij niks doen krijg ik een maandelijks opzegbare abonnement met dezelfde kosten.

Alleen bij verlengen is dit niet altijd mogelijk, dan kunnen de tarieven anders zijn.

Ik zou het heel fijn vinden om nog één keer  een reaktie te krijgen ter bevestiging of bovenstaande  inderdaad zo klopt!

ik kijk uit naar jullie antwoord en alvast dank hiervoor.

 

groetjes marjorie

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marjorie! Begrijpelijk dat je een bevestiging wilt. Alles wat je hierboven aangeeft heb je inderdaad goed begrepen! Als ik nog iets anders voor je kan doen, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een prettige dag:blush:

Hallo Merve e.a.

dank voor je reaktie, fijn.

Ik wens jullie allemaal in deze coronatijd veel sterkte en nogmaals dank voor jullie goede service/beantwoording van al mijn vragen.

ook een fijne dag toegewenst.

 

groetjes

Marjorie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marjorie. Graag gedaan namens mijn collega en mij. Mochten er binnekort nog vragen te binnen schieten, neem gerust contact op. Bedankt voor je lieve bericht. Wij wensen jou hetzelfde :blue_heart:

Reageer