Skip to main content

Bij aanvraag sim only abonnement blijkt dat mijn iphone SE 2020 e-sim niet ondersteund terwijl er nu al een e-sim van huidige provider op staat. Is er een rede waarom Ben dit niet ondersteund ( iig niet bij de aanvraag)?

Goedemorgen ​@Koospuja  Hartelijk dank voor jouw aankoop! Op www.ben.nl/esimcheck zie ik dat jouw toestel wel eSIm ondersteunt. Je kan bij problemen met eSIm op je telefoon de klantenservice van Apple berichten zodat ze met jou mee kunnen kijken waarom het niet werkt. 😊 Overweeg anders een fysieke Ben simkaart te bestellen via www.ben.nl/inloggen of er een direct op te halen bij een van onze dealers/belwinkels.

https://www.ben.nl/service/telefoon-garantie-simkaart/vervangende-simkaart/biedt-ben-ook-duodubbele-simkaarten-aan

Het zal zeker werken naar bij het menu om een sim only abonnement bij jullie af te sluiten staat bij apple -> andere modellen geen e sim ondersteuning de vraag was of dat dat een rede had daar mijn SE 2020 model wel degelijk en dual simtoestel is. Kan ik bij de aanvraag dan bijv een jonger toestel kiezen als ik een e sim wil?

Reageer