Goedemorgen,
Zou er iemand van de klantenservice met mij mee willen kijken?
Mijn dochter heeft nu een abonnement van Lebara, alles staat op mijn naam en rekeningnummer.
Nu heb ik een mail gehad van Lebara met dat we vanwege contract wijzigingen we het contract kosteloos konden opzeggen.
Dat is gelukt. Alleen, heeft Lebara pas gisteren de datum van ons contract veranderd in het account. En kon Ben dus de hele tijd geen nummerbehoud aanvragen (werd telkens automatisch afgewezen).
Ik heb al meerdere keren gebeld, nu dacht ik gisteren alles geregeld te hebben, maar de laatste persoon heeft het verkeerde klantnummer van Lebara ingevoerd, en nu is het dus WEER afgewezen :-( Ik vond het al vreemd dat ik dat nummer niet hoefde op te geven, terwijl dat de keren ervoor wel moest.
De einddatum van Lebara is 31 juli, dus ik wil het nu onderhand wel geregeld hebben allemaal.
Ik ben er nu al 3 weken mee bezig :-(