Skip to main content
Antwoord

Probleem met nummerbehoud (van lebara naar ben)

• July 24, 2025
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen,

Zou er iemand van de klantenservice met mij mee willen kijken?
Mijn dochter heeft nu een abonnement van Lebara, alles staat op mijn naam en rekeningnummer.
Nu heb ik een mail gehad van Lebara met dat we vanwege contract wijzigingen we het contract kosteloos konden opzeggen.

Dat is gelukt. Alleen, heeft Lebara pas gisteren de datum van ons contract veranderd in het account. En kon Ben dus de hele tijd geen nummerbehoud aanvragen (werd telkens automatisch afgewezen). 

Ik heb al meerdere keren gebeld, nu dacht ik gisteren alles geregeld te hebben, maar de laatste persoon heeft het verkeerde klantnummer van Lebara ingevoerd, en nu is het dus WEER afgewezen :-( Ik vond het al vreemd dat ik dat nummer niet hoefde op te geven, terwijl dat de keren ervoor wel moest.

De einddatum van Lebara is 31 juli, dus ik wil het nu onderhand wel geregeld hebben allemaal.
Ik ben er nu al 3 weken mee bezig :-(

Beste antwoord door Donavan

Hallo ​@thetankgirl85,

Bij nummerbehoud is het inderdaad belangrijk rekening te houden met zaken zoals afspraken met je vorige provider en de communicatie rondom het overzettingsproces.

Is dit probleem inmiddels verholpen? Indien niet, kan ik voor je kijken als het alsnog mogelijk is nummerbehoud voor je aan te vragen.

Stuur mij maar een privé berichtje met je gegevens zodat ik het voor je nakijk.

Groet,

Ben | Donavan

1 reactie

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hallo ​@thetankgirl85,

Bij nummerbehoud is het inderdaad belangrijk rekening te houden met zaken zoals afspraken met je vorige provider en de communicatie rondom het overzettingsproces.

Is dit probleem inmiddels verholpen? Indien niet, kan ik voor je kijken als het alsnog mogelijk is nummerbehoud voor je aan te vragen.

Stuur mij maar een privé berichtje met je gegevens zodat ik het voor je nakijk.

Groet,

Ben | Donavan