Hoi Ben, ik heb mijn abonnement verlengd per 22-08-19. Ik heb mijn huidige SIM kaart alvast als 2e sim in mijn nieuwe GSM gestopt, dat werkt niet. Nu ik de huidige SIM weer terug plaats in mijn oude GSM werkt deze ook niet. "Simkaart niet geregistreerd" geeft ie aan. Hoe kan ik dit op lossen?
Bladzijde 1 / 1
Hi! Ik kijk graag met je mee. Mag ik hiervoor jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum? Deze kun je in een privé bericht doorsturen.
Hoi Romy,
Ik heb de nieuwe sim kaart nu in de nieuwe gsm en volgens mij gebruikt die nieuwe sim nu de laatste maand abonnement van de oude sim. En daarom doet de oude sim het niet meer.
Volgens mij is het zo opgelost.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet, Erik
Ik heb de nieuwe sim kaart nu in de nieuwe gsm en volgens mij gebruikt die nieuwe sim nu de laatste maand abonnement van de oude sim. En daarom doet de oude sim het niet meer.
Volgens mij is het zo opgelost.
In ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet, Erik
Ah fijn om te horen Erik. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.