Skip to main content

Recent een sim only bij Ben. Krijg een mail dat morgen mijn tijdelijk nummer wordt overgezet naar mijn eigen nummer. 

In de Ben app staat dat mijn sim is bezorgd maar heb niets ontvangen

Via Helpdesk niemand bereikbaar. Ook niet via tel(Ben) van mijn vrouw. Erg frustrerend deze kennismaking met Ben

Hallo. Heb eens dit forum gescand en tot mijn verbazing zie ik redelijk vaak mijn probleem voorbijkomen.

Ik heb recent een sim only abo bij Ben afgesloten en nummerbehoud van mijn pre-paid van kpn is goedgekeurd. 

Dan wordt er een nieuwe simkaart gestuurd, maar hoe is dan het vervolg mbt nummerbehoud? 

Kan iemand daar antwoord op geven.


Vandaag sim ontvangen en nummer ook overgezet. Werkte vlekkeloos.

Het hele probleem heeft als oorzaak dat in de Ben app staat dat de simkaart is bezorgd terwijl dat niet zo is. Paniek voor niets. Als Ben dit bericht zou verwijderen zou alles veel beter verlopen. Nu probeer je contact te krijgen met klantenservice die (zo als gebruikelijk) onbereikbaar is. Ook bellen onbereikbaar maar je betaald wel belkosten. Half uur aan de lijn, etc.

Lijkt wel of Ben dit opzettelijk doet om belkosten te innen. Kassa...


Goedemiddag @Wil-2024  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat jij jouw Ben simkaart ontvangen hebt en dat jouw vertrouwde te behouden nummer ook al is overgezet op de nieuwe simkaart. Sorry dat direct al na je bestelling in de Ben App stond dat de bestelling bezorgd is, hier gaan we zeker even naar kijken. Voor de volgende keer mag je die melding "bezorgd" negeren en wat in de eerste e-mail van Ben staat aannemen, hieri staat dat binnen vijf werkdagen de besteling bezorgd wordt. Nogmaals sorry, en heel veel plezier van jouw Ben abonnement. 💐 Wij zijn erg blij met jou als klant! 


Reageer