Recent een sim only bij Ben. Krijg een mail dat morgen mijn tijdelijk nummer wordt overgezet naar mijn eigen nummer.
In de Ben app staat dat mijn sim is bezorgd maar heb niets ontvangen
Via Helpdesk niemand bereikbaar. Ook niet via tel(Ben) van mijn vrouw. Erg frustrerend deze kennismaking met Ben
Beste antwoord door Fatima
Goedemiddag @Wil-2024 Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat jij jouw Ben simkaart ontvangen hebt en dat jouw vertrouwde te behouden nummer ook al is overgezet op de nieuwe simkaart. Sorry dat direct al na je bestelling in de Ben App stond dat de bestelling bezorgd is, hier gaan we zeker even naar kijken. Voor de volgende keer mag je die melding "bezorgd" negeren en wat in de eerste e-mail van Ben staat aannemen, hieri staat dat binnen vijf werkdagen de besteling bezorgd wordt. Nogmaals sorry, en heel veel plezier van jouw Ben abonnement. 💐 Wij zijn erg blij met jou als klant!
Vandaag sim ontvangen en nummer ook overgezet. Werkte vlekkeloos.
Het hele probleem heeft als oorzaak dat in de Ben app staat dat de simkaart is bezorgd terwijl dat niet zo is. Paniek voor niets. Als Ben dit bericht zou verwijderen zou alles veel beter verlopen. Nu probeer je contact te krijgen met klantenservice die (zo als gebruikelijk) onbereikbaar is. Ook bellen onbereikbaar maar je betaald wel belkosten. Half uur aan de lijn, etc.
Lijkt wel of Ben dit opzettelijk doet om belkosten te innen. Kassa...
Goedemiddag @Wil-2024 Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat jij jouw Ben simkaart ontvangen hebt en dat jouw vertrouwde te behouden nummer ook al is overgezet op de nieuwe simkaart. Sorry dat direct al na je bestelling in de Ben App stond dat de bestelling bezorgd is, hier gaan we zeker even naar kijken. Voor de volgende keer mag je die melding "bezorgd" negeren en wat in de eerste e-mail van Ben staat aannemen, hieri staat dat binnen vijf werkdagen de besteling bezorgd wordt. Nogmaals sorry, en heel veel plezier van jouw Ben abonnement. 💐 Wij zijn erg blij met jou als klant!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.