Beantwoord

telefoon verlengen

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Goedemorgen Ben. Mijn 24maanden contract loopt bijna af en ik kon mijn abbo verlengen. Op zondag 25 juli heb ik mijn abbo verlengd met een nieuwe telefoon. Ik zou binnen 24uu een mail krijgen met bevestiging en een link om een afspraak te zetten wanneer ik hem dan zou laten leveren. Nu met het onderhoud heb ik nog steeds niks ontvangen. Toen ik het via internet ging proberen stond er dat met mijn 06 nummer ik hem niet kon verlengen. Wat is hier nu presies aan de hand? Wordt het wel of niet geaccepteerd en hoe zit het met de mail en levering in verband met het onderhoud? Groetjes

icon

Beste antwoord door Jolijn 11 August 2021, 08:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Nienn!

Ik help je graag verder met de verlenging van je abonnement. Ik zie dat je hier nog een topic over had geopend, deze heb ik verwijderd zodat ik je via 1 topic kan helpen. Ik kijk de bestelling graag even na. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Deze kun je sturen naar dit account.

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Nienn,

Helaas heb ik geen berichtje meer ontvangen. Ik hoop dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen! Voor nu zal ik deze reactie als antwoord aangeven op je topic, maar mocht je nog vragen hebben over je bestelling, kun je ons nog steeds een privéberichtje sturen!

Reageer