Beantwoord

Toestel in verkeerde kleur

  • 21 January 2019
  • 4 reacties
  • 291 keer bekeken

Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst voor een nieuwe abonnement alleen is het toestel zwart. En ik zou graag de blauwe willen. Vr.gr Bert Boer
icon

Beste antwoord door Shanna 22 January 2019, 11:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Neem even contact op met de klantenservice van BEN, om te vragen hoe nu verder?
Dit kan via 1200 of https://tel:0900-0401405 met je Ben nummer. Ik ben bereikbaar van ma t/m vr 8:00 - 17:00u
De wachttijd bij mijn telefonische klantenservice is momenteel langer dan 5 minuten.


Groet Richard
Reputatie 3
Badge +2
Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️
Reputatie 6
Badge +3
Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️

Dat is ook een manier. Maar wat als die al bezorgt zou zijn?
Reputatie 3
Badge +2

Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️Dat is ook een manier. Maar wat als die al bezorgt zou zijn?

Dan moet de bestelling inderdaad geannuleerd worden via de klantenservice. Het toestel moet dan teruggestuurd worden, als het toestel is ontvangen kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden ☺️

Reageer