Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst voor een nieuwe abonnement alleen is het toestel zwart. En ik zou graag de blauwe willen. Vr.gr Bert Boer
Bladzijde 1 / 1
Neem even contact op met de klantenservice van BEN, om te vragen hoe nu verder?
Dit kan via 1200 of https://tel:0900-0401405 met je Ben nummer. Ik ben bereikbaar van ma t/m vr 8:00 - 17:00u
De wachttijd bij mijn telefonische klantenservice is momenteel langer dan 5 minuten.
Groet Richard
Dit kan via 1200 of https://tel:0900-0401405 met je Ben nummer. Ik ben bereikbaar van ma t/m vr 8:00 - 17:00u
De wachttijd bij mijn telefonische klantenservice is momenteel langer dan 5 minuten.
Groet Richard
Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur
Dat is ook een manier. Maar wat als die al bezorgt zou zijn?
Dan moet de bestelling inderdaad geannuleerd worden via de klantenservice. Het toestel moet dan teruggestuurd worden, als het toestel is ontvangen kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.