Beantwoord

Toestel levering met abonnement zoals besteld

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 508 keer bekeken

Al jaren klant bij Ben en besloten om in januari een abonnement voor zoon af te sluiten via vrienden voordeel met een mooie aanbieding voor de Samsung A51. Er zit wel langere wachttijd op vanweg de drukte en de ik ben Ben pagina is constant overbelast. Eindelijk lukt het om alles te bestellen en ongeduldig kijken wij uit naar de levering.

We krijgen bericht dat de betaalrekening dezelfde moet zijn als  waar de betaalpas aangekoppeld is. Wanhopig proberen we via de overbelaste ik ben Ben pagina de betaalrekening aan te passen en dit lukt net op tijd. Helaas bij levering van de telefoon blijkt op het papieren contract nog het oude bankrekeningnummer te staan waar ik geen betaalpas bij heb en de telefoon gaat retour

Geen probleen denken we nog dit is zo opgelost. Maar nee, Ben wil de bestelling niet meer leveren voor de afgesproken prijs. Ik ben mijn afspraken met Ben altijd nagekomen verwacht hetzelfde van afspraken die Ben met mij maakt.

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 15 January 2021, 16:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Jitske, dit is natuurlijk geen verhaal om trots op te zijn. Leuk om te lezen dat je opnieuw voor Ben wilde kiezen en een nieuw toestel had uitgekozen voor je zoon. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? Dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen.

Het lukt niet om een privebericht te sturen.

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Jitske! Ik heb je een privé berichtje gestuurd vanuit het Ben account. Je kunt vanaf daar jouw gegevens verstrekken :) 

Reageer