Beantwoord
Verlengen Abonnement
Hallo,
Ik heb een abonnement met de Samsung S6 afgesloten bij Ben van 06-01-2017 tot en met 05-01-2019. Ik betaal dus niet meer de kosten voor de telefoon, alleen maandelijks voor de mb's etc. Na 2 jaar was ik wel uitgekeken op de telefoon, dus ik zat te kijken naar een nieuwe telefoon met abonnement en ik kwam uit bij de Samsung S8, ook bij Ben. Wat nou als ik bij deze telefoon een nieuw abonnement bestel. Zit ik dan met dubbele kosten van 2 verschillende telefoons? Want de maand is al begonnen dus dan zou ik de mb's voor de Samsung S6 en het nieuwe abonnement voor de Samsung S8 betalen?
Mvg,
Niels Haarlink
Ik heb een abonnement met de Samsung S6 afgesloten bij Ben van 06-01-2017 tot en met 05-01-2019. Ik betaal dus niet meer de kosten voor de telefoon, alleen maandelijks voor de mb's etc. Na 2 jaar was ik wel uitgekeken op de telefoon, dus ik zat te kijken naar een nieuwe telefoon met abonnement en ik kwam uit bij de Samsung S8, ook bij Ben. Wat nou als ik bij deze telefoon een nieuw abonnement bestel. Zit ik dan met dubbele kosten van 2 verschillende telefoons? Want de maand is al begonnen dus dan zou ik de mb's voor de Samsung S6 en het nieuwe abonnement voor de Samsung S8 betalen?
Mvg,
Niels Haarlink
Beste antwoord door Wietske
Hoi Niels, wat leuk dat je jouw abonnement wil verlengen bij ons! Goede keus, de Samsung S8 😉 Als ik het goed begrijp dan heb je jouw abonnement niet verlengd naar een nieuw abonnement (Sim Only) maar ben je van plan om deze te verlengen naar een nieuw abonnement met telefoon?
Na de vaste 24 maanden periode, gaat jouw abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement. Deze kan je op elk gewenst moment verlengen. Verlengen houdt in dat je op jouw bestaande aansluiting (mobiele telefoonnummer) een nieuw abonnement afsluit. Je betaalt dan geen dubbele kosten, want het oude abonnement stopt op het moment dat het nieuwe abonnement ingaat. Je kunt verlengen via de website https://www.ben.nl/verlengen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineelNa de vaste 24 maanden periode, gaat jouw abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement. Deze kan je op elk gewenst moment verlengen. Verlengen houdt in dat je op jouw bestaande aansluiting (mobiele telefoonnummer) een nieuw abonnement afsluit. Je betaalt dan geen dubbele kosten, want het oude abonnement stopt op het moment dat het nieuwe abonnement ingaat. Je kunt verlengen via de website https://www.ben.nl/verlengen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.