Skip to main content

Beste..

 

Omdat ik kan verlengen heb ik mij even verdiept in eea.

 

Nu blijkt dat bij de keuze van bv een Samsung s25 bij verlenging duurder is als wanneer ik als nieuwe klant .

 

Is toch raar, oneerlijk, onredelijk?

 

Graag uitleg

 

Groet

Jack

Hoi ​@Or Nesnaj  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Bij Ben maken wij geen onderscheidt tussen oude en nieuwe klanten en tussen verlengen en nieuw abonnement. Iedereen krijgt hetzelfde aanbod. Hier stan wij juist om bekend. 😊 Kijk eens na of jij niet per ongeluk gekozen hebt voor een maandelijkse sim only ipv een 24 maanden abonnement? Hierin zit wel een prijverschil. 

 

www.ben.nl/sim-only

www.ben.nl/telefoons

 

Bel anders onze afdeling verkoop op het gratis nummer 0800 2462468. Mijn collega helpt jou graag verder. 


Ach ja…

Uiteindelijk op mobiel.nl besteld..

Zowaar €6 per maand goedkoper.(€120)..en een galaxy waych gratis erbij is altijd leuk…

Dus maw.. ergens anders bestellen evt met wel of niet nr behoud kan je een boel geld schelen en een samsung watch..

 

Halleluja.. maar toch bedankt.


Hi ​@Or Nesnaj  Je kan inderdaad ook jouw Ben 06-nummer verlengen via een ander verkoopunt zolas in jouw geval mobiel.nl De bundels en prijs blijven hetzelfde, maar er kan een verschil in de prijs van een toestel zitten bij een dealer. Bedankt voor je verlenging! 🌷


Reageer