Beste..
Omdat ik kan verlengen heb ik mij even verdiept in eea.
Nu blijkt dat bij de keuze van bv een Samsung s25 bij verlenging duurder is als wanneer ik als nieuwe klant .
Is toch raar, oneerlijk, onredelijk?
Graag uitleg
Groet
Jack
Beste..
Omdat ik kan verlengen heb ik mij even verdiept in eea.
Nu blijkt dat bij de keuze van bv een Samsung s25 bij verlenging duurder is als wanneer ik als nieuwe klant .
Is toch raar, oneerlijk, onredelijk?
Graag uitleg
Groet
Jack
Hoi Kijk eens na of jij niet per ongeluk gekozen hebt voor een maandelijkse sim only ipv een 24 maanden abonnement? Hierin zit wel een prijverschil.
Bel anders onze afdeling verkoop op het gratis nummer 0800 2462468. Mijn collega helpt jou graag verder.
Ach ja…
Uiteindelijk op mobiel.nl besteld..
Zowaar €6 per maand goedkoper.(€120)..en een galaxy waych gratis erbij is altijd leuk…
Dus maw.. ergens anders bestellen evt met wel of niet nr behoud kan je een boel geld schelen en een samsung watch..
Halleluja.. maar toch bedankt.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.