Skip to main content

Op 27 september een e-mail ontvangen dat ik mag verlengen. Mijn abonnement loopt 27 Januari af. Gister via Belsimpel abonnement met nummerbehoud afgesloten maar krijg sinds gister de melding dat het nog niet mogelijk is om te verlengen

Goedemiddag @Zoë Tigchelaar  Bedankt voor het openen van dit topic. 😊 Bij het verlengen van jouw huidige actieve Ben 06-nummer wordt er niet om '’nummerbehoud'’ gevraagd.  Dit is enkel als je een nieuw/extra abonnement bestelt en hierop nummerbehoud aanvraagt ( 06-nummer van een andere provider naar Ben, of andersom ) Kan jij bij Belsimpel navragen of zij wel een verlenging hebben geplaatst? Zo niet, dan kan je kijken of het annuleren van de nieuwe bestelling mogelijk is. Voor vragen met een snel antwoord kan je terecht op de chat via www.ben.nl/service/contact of je kan mij ook berichten via Messenger en/of X (Twitter).  Wij staan altijd voor jou klaar! 💙  


Reageer