Skip to main content
Beantwoord

Wisselen van abonnement

  • 21 mei 2023
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Rob van Wanrooy

Beste Ben,

 

Ik heb een twee maanden geleden een abonnement [VERWIJDERD] met telefoon aangevraagd. De mobiel gebruik ik op moment, maar nog wel via het oude abonnement [VERWIJDERD]. Graag zou ik het oude abonnement willen stoppen en het nieuwe in laten gaan met voorkeur van gebruik van de oude simkaart. De nieuwe is zoek tussen de verhuisdozen.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Rob van Wanrooy 

Beste antwoord door Shaira

Hi @Rob van Wanrooy, bedankt voor het openen van dit topic goed dat je hierover contact opneemt.

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen en daarom even een e-mail verzonden.

Zou je zo spoedig mogelijk contact kunnen opnemen met mijn klantenservice? Ik hoor namelijk graag van welke optie je gebruik wilt maken. 

 

Vanwege de privacy heb ik de mobiele nummers uit je bericht verwijderd. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 22 mei 2023

Hi @Rob van Wanrooy, bedankt voor het openen van dit topic goed dat je hierover contact opneemt.

Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen en daarom even een e-mail verzonden.

Zou je zo spoedig mogelijk contact kunnen opnemen met mijn klantenservice? Ik hoor namelijk graag van welke optie je gebruik wilt maken. 

 

Vanwege de privacy heb ik de mobiele nummers uit je bericht verwijderd. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen