Skip to main content
Sticky

5G Extra Snel: Snelheidsverhoging

• October 22, 2025
  • 0 reacties
  • 66 keer bekeken
Marciano
Administrator

Ik heb leuk nieuws voor je. Bij al mijn abonnementen ontvang je al standaard 5G, maar je kan ook kiezen voor 5G Extra Snel. Vanaf vandaag verhoog ik de snelheid van 5G Extra Snel zelfs nog meer.

Je zit bij mij op het mobiele 5G-netwerk van Odido, welke veel prijzen heeft gewonnen. Het is één van de beste netwerken van de wereld. Het is stabiel, veilig en supersnel natuurlijk. 99% van de Nederlanders woont op een plek waar 5G van Odido is.

Mijn 5G-netwerk

Met 5G maak je maximaal gebruik van mijn netwerk. Zo kun je nog sneller videobellen, gamen en series streamen. In de tabel hieronder zie je de verschillen in snelheid.

Oude snelheid

5G   5G Extra Snel  
  Download Upload Download Upload
Max. snelheid* 200 Mbit/s 50 Mbit/s 300 Mbit/s 75 Mbit/s

Nieuwe snelheid per 22 oktober 2025

5G   5G Extra Snel  
  Download Upload Download Upload
Max. snelheid* 200 Mbit/s 50 Mbit/s 400 Mbit/s 100 Mbit/s

* De maximale geraamde internetsnelheid is o.a. afhankelijk van het type toestel, omgeving, bereik en drukte op het netwerk. 

5G Extra Snel: Snelheidsverhoging

Ik verhoog de snelheid van 5G Extra Snel naar max. 400 Mbit/s download en 100 Mbit/s upload. Dat betekent dat 5G Extra Snel nu 2 keer zo snel is als standaard 5G. En nog mooier, de prijs blijft hetzelfde, namelijk € 1 per maand. Heb je al een abonnement met 5G Extra Snel? Dan geldt de nieuwe snelheid uiteraard ook voor jou.

Kies je voor 5G Extra Snel? Deze optie vind je in stap 6 als je een nieuw abonnement via mijn website bestelt. Kies je voor een verlenging of wil je tussentijds simpelweg je bundel wijzigen? Dan heb je uiteraard ook de keuze om 5G Extra Snel toe te voegen.

Heb je nog vragen? Stel ze hieronder in een reactie. Ik ben er voor je.