[Afgerond] Onderhoud Website, Ik Ben en Ben App in nacht van 21 op 22 augustus 2021

  • 17 August 2021
  • 0 reacties
  • 344 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

[Update: Het onderhoud is succesvol afgerond. Bedankt voor jullie geduld!]

Hi allemaal,

Op zaterdag 21 augustus 22:00 uur t/m zondag 22 augustus 10:00 uur as. vindt er groot onderhoud aan mijn systemen plaats. Dit onderhoud is belangrijk om nu en ook in de toekomst te zorgen dat ik je de best mogelijke service kan blijven bieden. 

Door dit onderhoud zijn gedurende deze periode de website, Ik Ben en de Ben App niet bereikbaar.

 

Verbruiken en aanschaffen data

Het kan zijn dat je tussen deze tijden je internetbundel of bel- of SMS-bundel hebt verbruikt. Normaal gesproken stel ik je hiervan direct op de hoogte via SMS. Door het onderhoud worden deze berichten met vertraging verstuurd.

Ook is het niet mogelijk om MB Extra of een Ben Dagpas aan te schaffen tijdens het onderhoud. Is jouw internetbundel bijna verbruikt? Schaf dan vóór zaterdag 21 augustus 22:00 uur een bundel aan zodat je niet zonder MB’s komt te zitten.

Verder heeft het onderhoud geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben-aansluiting.

 

Mochten er vragen over dit onderhoud zijn, laat het gerust weten en als er een update over dit onderhoud is dan zullen wij dat ook hier delen.


Dit topic is gesloten