Sticky

Ben Kerstcampagne

• 15 November 2023
  • 0 reacties
  • 29 keer bekeken
Ben Kerstcampagne
Reputatie 3
Badge

Ben zoveel meer dan een appje. Wie raak jij écht met een gratis kerstkaart?

De feestdagen komen er weer aan. En natuurlijk kun je iedereen dan gewoon een appje sturen. Helemaal oké. Maar er zijn ook mensen die wel wat extra aandacht, steun en liefde verdienen. Samen met mij kun je zo iemand écht raken met een gratis kerstkaart. Hoe fijn is dat? Dus wie bezorg jij zo’n geluksmomentje in de bus of op de mat?

Een bekende die er altijd voor je is of juist een onbekende die je wel iets feestelijks gunt? Kies maar wie je extra wilt verassen. Dan zorg ik niet alleen voor alle lieve kerstappjes, maar ook voor de  allerliefste kerstkaarten.

Meld iemand aan voor een GRATIS kerstkaart

Zo werkt de Ben kerstactie

1: Ik verzamel eerst alle mensen die deze kerst zoveel meer dan en appje verdienen. Ken je zo iemand? Meld die persoon* dan aan voor een gratis kaart.

2: Begin december kun je twee kerstkaarten kiezen met muzikale emoji-rebus of met je eigen feestelijke foto. Ook kun je er zelf een wens op schrijven.

3: Ik verstuur de kaarten vóór kerst gratis naar jouw bekende of naar een onbekende die is aangemeld door een andere klant van Ben*

Veel gestelde vragen

Van wie ontvangen de aangemelde personen een kaart?
Ben klanten en andere personen zullen een kerstkaart schrijven naar de mensen die aangemeld zijn. Of naar iemand die ze wel kennen. Dat mogen ze zelf kiezen.

Hoeveel mensen kan ik opgeven?
Je kan per persoon tot 20 mensen opgeven voor een kerstkaart. Al zal wij wel een oogje dichtknijpen als een klant meer mensen blij kan maken met een extra kerstkaartje! Log hiervoor case registratie 2

Wie krijgt de gegevens te zien?
PostNL ontvangt de adresgegevens om het kaartje op het juiste adres te bezorgen. De schrijvers van de kaarten krijgen alleen een voornaam of achternaam te zien om het kaartje zo een persoonlijk tintje te geven.

Wat gebeurt er met de gegevens die zijn opgegeven?
Als de kerstkaarten verstuurd zijn worden alle gegeven gewist en nooit gebruikt voor andere doeleinden.

Hoe ziet de kerstkaart eruit en wat staat erin?
Schrijvers van de kerstkaarten kunnen kiezen uit kaarten met een muzikale emoji-rebus of zelf een feestelijke foto uploaden. Die afbeeldingen check ik wel even op goed fatsoen trouwens. De tekst op de achterkant kun je zelf schrijven. waardoor elke kerstkaart uniek is.

Wanneer wordt de kerstkaart bezorgd?
De kerstkaarten worden uiterlijk 23 december bezorgd.

Wat kan ik op het kaartje zetten?
Het liefst een mooie boodschap waar deze persoon blij van wordt. Wel ga ik alle kaarten inhoudelijk controleren om te voorkomen dat er per ongeluk rare dingen in staan die anderen kunnen kwetsen of pijn doen.

Weet deze persoon dat ze een kaartje krijgen?
Nee, de aangemelde personen weten niets van deze actie af. Zij verwachten geen kaartje van de Ben  te krijgen. Dat is een verrassing.

Mag ik mijn contactgegevens op het kaartje zetten?
Uiteraard mag je dat doen wanneer je dat graag wilt. Dit is niet verplicht.

Waarom doet Ben dit?
Omdat ik vind dat niemand zich met kerst alleen mag voelen. Een kaartje is zo geschreven en kan iemand al heel blij maken. En als ik samen met mijn klanten eraan bij kan dragen om het verschil te maken bij deze mensen dan doet ik dat heel graag.

Waarom werkt de pagina https://kerst.ben.nl/ niet?
Wanneer je in de incognito modus de pagina bezoekt kan het zijn dat niet alle functionaliteiten werken. Daarom het advies om deze pagina niet incognito te bezoeken. Ook kan het zijn dat je je cookies moet verwijderen.

Ken je nog meer mensen die iemand en gratis kerstkaart gunnen? Stuur ze nu een appje!

*Alleen OmaPost ziet de adresgegevens, om zo de kaartjes op het juiste adres te bezorgen. De persoonsgegevens gebruik ik alleen om ervoor te zorgen dat het kerstkaartje een persoonlijk tintje krijgt. Verder gebruik ik de gegevens nergens anders voor en verwijder ik ze zodra de kerstkaart is verstuurd.

0 reacties

Geen reactie

Reageer