Ben Kerstcampagne

  • 15 November 2023
  • 0 reacties
  • 254 keer bekeken
Ben Kerstcampagne
Reputatie 4
Badge +1

Ben zoveel meer dan een appje. Wie raak jij écht met een gratis kerstkaart?

De feestdagen komen er weer aan. En natuurlijk kun je iedereen dan gewoon een appje sturen. Helemaal oké. Maar er zijn ook mensen die wel wat extra aandacht, steun en liefde verdienen. Samen met mij kun je zo iemand écht raken met een gratis kerstkaart. Hoe fijn is dat? Dus wie bezorg jij zo’n geluksmomentje in de bus of op de mat?

Een bekende die er altijd voor je is of juist een onbekende die je wel iets feestelijks gunt? Kies maar wie je extra wilt verassen. Dan zorg ik niet alleen voor alle lieve kerstappjes, maar ook voor de  allerliefste kerstkaarten.

 


Zo werkt de Ben kerstactie

1: De afgelopen weken hebben we samen duizenden adressen van mensen verzameld die een echte kerstkaart verdienen.

2: Je kunt vanaf nu helpen om kerstkaarten te schrijven naar een onbekend persoon die is aangemeld door een andere Ben klant. Of schrijf een kaartje aan iemand die je zelf kiest.

3: Kies uit een kerstkaart met een ‘Raad de kerstplaat’ emoji-rebus of met je eigen feestelijke foto. Ook kun je er een persoonlijke wens op schrijven.

4: Ik bezorg de kaarten vóór de kerst. Gratis.

 

Veel gestelde vragen

 

Ik zet voor het gemak nog de veelgestelde vragen voor je op een rij.

Hoeveel kerstkaarten mag ik gratis versturen?

Ben je klant bij mij? Je mag dan twee kaarten versturen. Zo kun je een kaart sturen naar een bekende en onbekende. In totaal kan ik 45.000 gratis kaarten versturen. Wees er snel bij.

Wanneer worden de kerstkaarten verstuurd?

Ik zorg ervoor dat alle kaarten vóór de kerst worden bezorgd bij alle bekenden en onbekenden.

Hoe werkt het als ik iemand heb aangemeld?

Heb je iemand aangemeld? Jij en mijn andere klanten kunnen die persoon dan een kerstkaart sturen. De anderen zien alleen je aanmeldreden. Daarmee kunnen ze hun kerstwens een persoonlijk tintje geven.

Hoe zien de kerstkaarten er dit jaar uit?

Je kunt kiezen uit kaarten met een muzikale emoji-rebus of een feestelijke foto die je zelf uploadt. Die afbeeldingen check ik wel even op goed fatsoen. De tekst op de achterkant kun je zelf schrijven.  

Wat ziet de ontvanger precies op de kerstkaart?

De ontvanger ziet de gekozen afbeelding en geschreven tekst op de kaart. Ook staat er kerst.ben.nl met een unieke code bij. Hiermee kan de ontvanger zien wie de kerstkaart heeft gestuurd.

 

*Alleen OmaPost ziet de adresgegevens, om zo de kaartjes op het juiste adres te bezorgen. De persoonsgegevens gebruik ik alleen om ervoor te zorgen dat het kerstkaartje een persoonlijk tintje krijgt. Verder gebruik ik de gegevens nergens anders voor en verwijder ik ze zodra de kerstkaart is verstuurd.


0 reacties

Geen reactie

Reageer