Goed nieuws over buitenbundelkosten. Ik verlaag de tarieven en introduceer Bewust Online.
Wat is er leuker dan goed nieuws? Twee keer goed nieuws! Met Bewust Online stel je een limiet in voor kosten buiten je internetbundel. Zo weet je waar je aan toe bent. En betaal je nooit te veel. Goed om te weten: je ziet Bewust Online alleen als je de nieuwste Ik Ben app hebt. Werk je app dus even bij.
Tarieven omlaag
Mijn tarieven voor bellen en dataverbruik buiten je bundel gaan flink omlaag. Vanaf nu betaal je in Nederland en de EU buiten je bundel maar € 0,01 per MB (€ 10 per GB). Buiten de EU betaal je voor dataroaming € 0,02 per MB (€ 20 per GB). Reuzevoordelig, dus! Bovendien maak ik bellen en sms’en ook nog aantrekkelijker.
Bekijk alle nieuwe tarieven -»
Nieuw: Bewust Online
Ook introduceer ik Bewust Online. Dit komt in de plaats van MB Pauze en Internetlimiet buiten de EU. Met Bewust Online ben je goed beschermd tegen hoge kosten voor dataverbruik buiten je bundel. Er zijn twee limieten: een voor in Nederland en de EU, en een voor buiten de EU. Zo hou je altijd grip. Waar je ook bent.
Hoe het werkt
Bewust Online staat standaard aan. Er zijn twee limieten: één voor Nederland en de EU, en één voor buiten de EU. Je kiest zelf hoeveel je maximaal wilt uitgeven. Dat bedrag betaal je niet vooraf. Je betaalt alleen voor wat je echt gebruikt.
Ik stuur je een sms als je op 80% van je limiet zit. En ook als je je limiet helemaal hebt bereikt. Bereik je je limiet? Dan stopt je internet automatisch. Wil je blijven internetten? Zet dan je limiet omhoog in Ik Ben of in de app.
In Nederland en de EU
Ik heb je Bewust Online limiet voor Nederland en de EU op € 0 of € gezet. In Ik Ben zie je welke limiet je hebt.
Wil je een andere limiet? Stel het zelf makkelijk in. Je betaalt 1 cent per MB als je buiten je bundel internet. Je kiest een limiet tot € 30.
Limiet zelf instellen -»
Buiten de EU
Buiten Europa (incl. Zwitserland) heb ik je Bewust Online limiet op € 30 gezet. Dat is genoeg voor 1,5 GB. Toch een andere limiet? Pas je limiet zelf aan. Je betaalt 2 cent per MB als je buiten je bundel internet. Je kiest een limiet tot € 50.
Limiet zelf instellen -»
Limiet aanpassen
Je kunt je limiet op elk moment aanpassen. Wil je besparen? Dan verlaag je je limiet. Let op: heb je al meer verbruikt dan je nieuwe (lagere) limiet, dan stopt internet meteen. Je nieuwe limiet geldt vanaf de volgende maand.
Bewust Online uitzetten
Zet je Bewust Online uit? Dan geldt er geen limiet. Je betaalt dan voor elke MB buiten je bundel. Dat is handig als je volledige vrijheid wilt, maar je kosten kunnen dan oplopen.
Goed om te weten: de limieten van Bewust Online gelden alleen voor internet buiten je bundel. Koop je MB Extra (een MB-aanvuller)? Dan valt dat daar niet onder.
Veel plezier van mijn lagere tarieven. Heb je vragen over mijn nieuwe tarieven of over Bewust Online? Stel ze hieronder. Ik help je graag verder!
De groeten van 
Veelgestelde vragen
Word ik op de hoogte gehouden als mijn Bewust Online limiet bijna bereikt is?
Ja. Ik houd je via sms op de hoogte. Dit doe ik als je op 80% zit. En ook als je je limiet helemaal hebt bereikt.
Wat zijn de tarieven voor in het buitenland?
Wil je weten welke tarieven gelden in het land waar je naartoe gaat? Je vindt alles op mijn buitenlandpagina.
Hoe werkt Bewust Online voor zakelijke klanten?
Bewust Online werkt hetzelfde voor mijn zakelijke klanten. Let op: alle tarieven die ik noem rondom Bewust Online zijn inclusief 21% btw, ook in de Ben app.
Relevante topics