Skip to main content

Op dit moment hebben wij te maken met een storing bij Odido en deze storing heeft invloed op de netwerkdiensten van Ben, waaronder bellen en internetten. Dit kan betekenen dat onze klanten geen verbinding kunnen maken met het netwerk of dat de verbinding instabiel is. Het is onduidelijk wanneer de storing is opgelost. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de storing te achterhalen en het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!

 

Update: 10.50 uur  De storing bij Ben is nog steeds gaande, wij weten niet hoe lang dit nog gaat duren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

 

Update: 12.30 uur  We hebben momenteel een storing op een deel van het 3G mobiele netwerk voor telefoons die alleen 3G hebben, of 4G telefoons die vast op 3G staan. Klanten met telefoons met 4G en 5G, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn bezig het probleem zo snel mogelijk op te lossen

 

Update: 16.00 uur  Graag verzoek ik degene die nog steeds problemen ervaren om het toestel volledig uit te schakelen en opnieuw op te starten. Het beste is om de fysieke simkaart kort even te verwijderen en weer in het toestel te plaatsen zodat er opnieuw verbinding met het netwerk kan worden gemaakt. Mocht het na het herstarten van het toestel nog steeds niet werken, dan wil ik jullie vriendelijk vragen nog even geduld te hebben. Odido/Ben zijn nog steeds bezig om de storing op te lossen.

Heb jij een Esim? Dan hoeft de simkaart niet verwijderd te worden. 

 

Update: 17.00 uur  Ontzettend goed nieuws! De storing is opgelost. Ervaar jij toch nog problemen? Herstart dan kort even jouw telefoon. Fijne avond! 

 

www.ben.nl/service/contact

 

 

Geen reactie

Reageer