Skip to main content
Sticky

FAQ & Levertijden iPhone 17

• September 19, 2025
  • 1 reactie
  • 2486 keer bekeken
Marciano
Administrator

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 17. Ik werk de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de levertijd als je nu bestelt.

Heb je al een bestelling lopen? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb al een iPhone 17 besteld. Wat is mijn levertijd?’

Levertijden iPhone 17.

De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 04-12-2025 om 15:25 uur.

Ik heb al een iPhone 17 besteld. Wat is mijn levertijd?

Heb je een iPhone 17 besteld? Dan vind je de levertijden in dit pdf bestand. Kies de kleur van je iPhone. Zoek je besteldatum op en bekijk daarachter de levertijd. 

Veelgestelde vragen over de bestelling.

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

Ik probeer de leverdatum zo goed mogelijk te voorspellen. Soms bestellen veel mensen tegelijk dezelfde iPhone. Dan duurt het wat langer voordat ik ’m bij iedereen kan bezorgen.

Iemand die ik ken heeft de telefoon al gekregen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Mijn regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar sommige kleuren zijn sneller leverbaar. Daardoor kan iemand die later bestelde de iPhone toch eerder krijgen.

Kan ik de kleur of het geheugen van mijn bestelling nog aanpassen?

Je kunt je bestelling niet aanpassen. Komt omdat ik ‘m al heb vastgelegd. Wil je toch een andere variant? Annuleer je bestelling en plaats een nieuwe. Belangrijk: je komt dan wel achteraan de wachtrij te staan. Kijk dus goed welke kleur en geheugenvariant sneller leverbaar is.

Heb je nog vragen over je bestelling of de levertijden? Laat het hieronder weten. Ik help je graag.

1 reactie

Selina
  • Ben nieuwsgierig
  • September 19, 2025

Toen ik bestelde om 08.02 was levertijd 1-2 dagen. Pas erna zie ik 2-3 weken.