Je kreeg een sms’je en een e-mail van me, waarin ik je vertelde dat ik je gebruikersnaam voor Ik Ben heb aangepast. Misschien ben je nu aan het googelen of ik dit echt was. Ja, ik was het echt.
Waarom deze aanpassing?
Ik wil je gegevens natuurlijk zo goed mogelijk beschermen. Ik ben altijd aan het kijken hoe ik dat nog beter kan doen. Daarom heb ik deze aanpassing nu gedaan. Het gaat daarbij om Ik Ben en de Ben app.
Hoe nu inloggen?
In de sms en e-mail die je kreeg, staat je nieuwe gebruikersnaam. Daarmee kun je opnieuw inloggen. Gewoon met je vertrouwde wachtwoord, want dat is hetzelfde gebleven. Ben je je wachtwoord vergeten? Dat kan de beste overkomen natuurlijk. In de e-mail vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Voordelen Ik Ben omgeving
Wat kun je ook alweer met Ik Ben en de Ben app? Een heleboel. Je kunt bijvoorbeeld je gegevens inzien, je verbruik en je facturen bekijken, mijn tarieven in het buitenland opzoeken of extra data kopen. Kortom: superhandig.
Heb je mijn app nog niet gedownload op je telefoon? Doe het dan nog even. Je hebt er echt veel aan!
Is er iets onduidelijk of wil je gewoon meer weten? Stel hieronder je vragen.