Skip to main content

Mededeling | Compensatie netwerkstoring 1 Augustus 2025

• August 7, 2025
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken
Mededeling | Compensatie netwerkstoring 1 Augustus 2025
Donavan
Moderator

Op donderdag 1 augustus heeft Ben te maken gehad met een netwerkstoring. In sommige gebieden duurde deze storing langer dan 12 uur. Voor klanten die in deze getroffen gebieden wonen, is er een compensatieregeling beschikbaar.

Wie komt in aanmerking?
Klanten met een mobiel abonnement bij Ben die in de gebieden wonen waar de storing langer dan 12 uur heeft geduurd. Deze klanten ontvangen op woensdag 6 augustus een e-mail met daarin een link naar het compensatieformulier.

Hoe werkt het?
In het compensatieformulier kunnen klanten hun mobiele nummer invoeren om de compensatie aan te vragen. Na controle van de aanvraag, waarbij wordt gekeken of het nummer hoort bij een klant in een getroffen gebied, wordt een compensatie van € 1,00 toegekend. Deze wordt automatisch verrekend op een van de volgende facturen.

ℹ️ Belangrijk om te weten:
Alleen klanten die in de getroffen gebieden wonen ontvangen de e-mail met de link naar het formulier.
Klanten buiten deze gebieden kunnen het formulier mogelijk ook invullen, maar de kans is groot dat zij geen compensatie ontvangen.
Er wordt geen aparte bevestiging gestuurd over goedkeuring of afwijzing van de aanvraag.
Heb je vragen over de compensatieregeling? Laat het ons weten in de reacties of maak contact met mijn klantenservice.

1 reactie

• Ben nieuwsgierig
  • August 7, 2025

Ik had pas op maandagochtend weer mobiel internet na telefonisch contact met de klantenservice. Ik kom echter niet uit de genoemde regio's. Ik heb ook geen mail ontvangen over compensatie. Waar kan ik dat aanvragen? Alvast bedankt!