Update 28-7 14.30:
De Ben app is ook weer bereikbaar! Dit betekent dat je bijvoorbeeld zelf de pin/pukcode kunt opzoeken of MB extra kunt aanvragen via de Ben app of de Ik Ben pagina. Bedankt voor je geduld.
Update 28-7 10:00:
Het onderhoud duurt langer dan gepland en hierdoor is de Ben app nog niet te gebruiken.
Gelukkig kan ik je een alternatief aanbieden! Je kunt namelijk via www.ben.nl/inloggen op je Ik Ben account. Hier kun je ook je verbruik bekijken, bundels wijzigen, MB Extra, Ben Dagpas bestellen en nog veel meer.
Update 27-7 15:30:
Goed nieuws! De website en de Ik Ben omgeving zijn weer bereikbaar. We werken nog hard aan de Ben app en zodra de onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond, plaatsen we een update in dit topic!
Update 27-7 13:00:
Vanwege onverwachte onderhoudswerkzaamheden ben ik vanaf 14:00 niet bereikbaar. Dit geldt voor de website, de Ik Ben omgeving en de Ben app. Naar verwachting duurt het onderhoud een aantal uur. Tijdens deze periode kunnen mijn collega's van de klantenservice je niet helpen. Ik plaats een update in dit topic zodra de onderhoudswerkzaamheden klaar zijn. Mijn excuses voor het ongemak!
Vandaag van 13.00 uur tot ongeveer 14.15 uur ik onderhoud voor mijn systemen en mijn website. Het onderhoud is nodig om de Ben app, Ik Ben en de website te updaten en om ervoor te zorgen dat deze zo goed mogelijk blijven werken voor mijn klanten. Het kan zijn dat je tussen deze tijden je internetbundel of bel/sms bundel hebt verbruikt. Normaal gesproken stel ik je hiervan direct op de hoogte via sms. Door het onderhoud wordt deze berichten ook met vertraging gestuurd. Verder heeft het onderhoud geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.