[ONDERHOUD AFGEROND] Website en de Ben app niet beschikbaar

  • 3 June 2024
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Op dinsdag 4 juni 2024 00:00 uur tot en met dinsdag 4 juni 2024 08:00 uur vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan mijn systemen. Tijdens deze werkzaamheden kun je niet inloggen in Ik Ben en de Ben app. Ook is mijn website niet toegankelijk. Sorry voor het ongemak đź’™

Dit heeft verder geen effect op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met de Ben simkaart.

Heb je vragen of opmerkingen over het onderhoud? Stel ze dan hieronder.


4 reacties

Waarom wordt hierover geen mail verzonden ofzo? Want daar stond ik dan, op een onbekende weg zonder navigatie, midden in de nacht, terwijl ik moest werken waarvoor ik ook gewoon internet nodig had.

Had ik dit geweten dan had ik daarop kunnen anticiperen....

Reputatie 4

@Fatima In aanvulling hetgeen @Erika Loonen aangeeft/vraagt, om een groter bereik te hebben, zou het een optie kunnen zijn hier een kort sms’je te zenden?

Hoi @Erika Loonen, wat ontzettend balen dat je ineens geen internet had. Het onderhoud dat is gepleegd stond los van het netwerk, dus zou je gewoon toegang het internet gehad moeten hebben tijden deze werkzaamheden. Mocht je nog steeds problemen met jou internet ervaren, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer? Dan kijk ik graag even met je mee.

Hoi @RicoK, goeie vraag, maar nee, dit heeft te maken met de privacyinstellingen. Daarnaast ging het niet om onderhoud aan het netwerk, maar de systemen. Hierdoor kon er niet ingelogd worden op de Ben app, Ik Ben en was ben.nl tijdelijk niet bereikbaar.

Reageer