Sticky

[OPGELOST] Ben app, Ik Ben en website niet goed bereikbaar

  • 27 juli 2020
  • 0 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +9
  • Moderator
  • 2890 reacties

Op dit moment ondervind ik problemen met de werking van mijn website. Hierdoor kun je niet inloggen via Ik Ben. Ook kun je problemen ervaren bij het inloggen op de Ben app. Ik ben druk bezig om het probleem op te lossen.

 

Nieuw abonnement of je abonnement verlengen?
Wil je een nieuw abonnement afsluiten of je huidige abonnement verlengen? Dit kun je ook telefonisch regelen door te bellen naar 0800 – 2462468 (Gratis)
 

Internet
Is je internetbundel bijna op en wil je toch blijven internetten in Nederland en de EU?
 

MB Extra
Koop dan nu een MB Extra (tot eind van de maand geldig). Voor een MB Extra SMS dan 250 voor 250 MB (3 euro), 500 voor 500 MB (5,50 euro), 1 voor 1GB (6,50 euro) of 3 voor 3GB (12,50 euro) naar 5555.
 

Dagpas
Liever een Dagpas van 10GB (3 euro)? SMS dan 10 naar 5555
 

Hogere internetbundel
Neem dan contact op met mijn klantenservice via 0900 – 04 01 405
 

Andere vragen?
Neem dan een kijkje op mijn community en vind het antwoord op je vraag. Tot slot heeft probleem op mijn website geen invloed op het netwerk dus je bent gewoon bereikbaar met jouw Ben abonnement.

 

Update 27/07, 16.55 uur: De storing is verholpen. Je kunt weer gebruik maken van alle functies op onze website! 


Dit topic is gesloten