[OPGELOST]: Geen bevestigingsmail bij activeren vervangende simkaart & simkaart werkt niet na activatie
Momenteel ervaren we problemen met het versturen van een bevestigingsmail na het activeren van een simkaart. Het kan dat deze bevestiging daardoor vertraagd wordt verstuurd. Geen zorgen, de simkaarten worden wel gewoon succesvol geactiveerd.
Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.
Update: De bevestigingsmail en activatie lopen weer door zoals voorheen. Mocht je nog problemen ervaren na het bestellen van een simkaart, laat dan hieronder een berichtje achter.
Heb je je vorige simkaart geblokkeerd voordat je een nieuwe simkaart wilde bestellen? En activeer je je nieuwe simkaart vervolgens en werkt deze nog niet? Door een storing wordt de blokkade op de aansluiting niet automatisch verwijderd wanneer de nieuwe simkaart is geactiveerd. Werkt je nieuwe simkaart nog niet na de activatie laat dan hieronder een berichtje achter.
Update: De bevestigingsmail en activatie lopen weer door zoals voorheen. Mocht je nog problemen ervaren na het bestellen van een simkaart, laat dan hieronder een berichtje achter.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.