We werken aan een oplossing en brengen het probleem in kaart. Volg daarom onderstaande stappen.
Controleer je netwerkinstellingen op jouw mobiele telefoon:
- Open de Instellingen op je iOS toestel
- Ga naar Algemeen
- Ga naar Stel opnieuw in
- Kies Herstel Netwerkinstellingen
of
- Ga naar Instellingen
- Ga vervolgens naar Mobiel netwerk
- Dan naar Netwerk selectie
- En kies vervolgens Automatisch uit
- Kies voor Ben NL
Heeft dit niet geholpen? Kijk dan op de dekkingskaart of de dekking in jouw postcodegebied goed is. Zo niet? Maak een melding op de dekkingskaart.
Test daarnaast jouw Ben simkaart in een andere telefoon (kruistest). Werkt de simkaart ook niet in een ander toestel? Laat dan in dit topic weten welk merk en model telefoon je gebruikt hebt voor deze kruistest en welke softwareversie daarop geïnstalleerd staat.
Ervaar je nog steeds netwerkproblemen na het opvolgen van bovenstaande stappen?
Vul dan dit formulier in.
Update: Het netwerk is weer beschikbaar, heb je nog geen netwerk zet dan even jouw telefoon uit/aan