[Opgelost] Nieuwe simkaart, maar geen netwerkverbinding

  • 13 June 2023
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

 
Ik ben er recentelijk achter gekomen dat er een technische fout zit in een aantal simkaarten. Het gevolg hiervan is dat je simkaart geen verbinding kan maken met mijn netwerk.
 

Mijn technische afdeling is met hoogste prioriteit aan het onderzoeken waardoor jouw simkaart niet werkt en wat de snelste oplossing is.

Uiteraard vind ik dit een hele vervelende situatie. Zodra het probleem met jouw simkaart is verholpen zal ik je hierover informeren.

Verder zal ik ervoor zorgen dat je wordt gecompenseerd voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je Ben abonnement.

 

Ik hou je ook hier op de hoogte van de ontwikkelingen.


4 reacties

Hoi,

Is er al nieuws? Voor iets met de hoogste prioriteit mag je verwachten dat er elke 2 uur een update wordt geplaatst.

Mvg Matthijs

Reputatie 4
Badge +1

Als het goed is zou het met een vervangende simkaart weer moeten lukken om gebruik te kunnen maken van je abonnement, dus dat is goed nieuws  @Matti45 . Neem je snel contact op hierover? Dit mag ook via een privebericht, stuur dan jouw achternaam, adres, geboortedatum en 06-nummer. 💙  Bedankt alvast! 

Vervangende simkaart? Moet je dan weer afspraak maken met AMP enz?

Reputatie 5
Badge +6

We hebben een oplossing voor de storing. Je krijgt vandaag nog een mail met verdere informatie. Ik wil je daarom vriendelijk vragen om nog heel even geduld te hebben. De vervangende simkaart sturen wij via de post dus je hoeft niet te wachten op een koerier. Heb ik je hiermee kunnen helpen?

Reageer