Door een storing in het netwerk van T-mobile is www.ben.nl sinds 13.50 uur niet beschikbaar. Ook kun je hierdoor problemen ondervinden met het bellen, gebeld worden en met het niet kunnen gebruiken van je mobiele data. Je kunt mij nog een wel een bericht sturen via Facebook , Twitter. Je mag ook je vraag stellen op de Community of eventueel kijken of je vraag niet eerder is gepost.
Houd dit topic in de gaten voor updates. Sorry voor het ongemak!
16/12 20:30 Update: Alle systemen werken weer naar behoren. Mocht je onverhoopt geen service hebben met je Ben simkaart, dan wil ik je adviseren je mobiele telefoon even opnieuw op te starten.
16/12 17:52 Update: We zijn druk bezig met het herstel en dat gaat voorspoedig. We zien dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten. Start ook even je telefoon opnieuw op als je nog geen service hebt.
16/12 17:05 Update: Zoals aangegeven is er dus sprake van een softwarestoring. Deze software zorgt ervoor dat het mobiele verkeer naar de eindbestemming wordt geleid. We zorgen er nu voor dat het verkeer gecontroleerd en in batches wordt teruggebracht. Dit kan enige tijd duren.
16/12 15:50 Update: De oorzaak van het probleem is bekend: er is sprake van een softwarestoring. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. 112 is bereikbaar en ik merk dat steeds meer klanten weer kunnen bellen en internetten.
16/12 14:50 Update: We ontvangen meldingen dat onze klanten problemen ervaren met bellen en/of mobiel internet. Op dit moment ben ik op zoek naar de oorzaak en de oplossing.
Meer informatie over de Storing van 17/12? Klik op de link. Sorry voor het ongemak.