Skip to main content

Toegankelijk voor iedereen

• June 24, 2025
  • 3 reacties
  • 367 keer bekeken
Marciano
Administrator

Ik vind het belangrijk dat iedereen mijn producten en diensten makkelijk kan gebruiken. Daar werk ik elke dag aan. Zo heb ik al handige functies op mijn website. En je kunt ook gebruik maken van Realtimetekst (RTT).

Ik blijf verbeteren. Zie je iets dat beter kan? Of werkt iets niet zoals je verwacht? Laat het me weten in dit topic. Zo maken we samen alles nog toegankelijker.

3 reacties

• Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • August 29, 2025

Goedemiddag,

Onlangs wilde ik als relatieve nieuwe klant bij Ben mijn Voicemail instellen. Hier moet je eerst een code voor instellen. Daar krijg je dan letterlijk enkele seconden de tijd voor, iets wat ik bij mijn eerdere providers nog nooit heb meegemaakt. Aangezien ik gebruik maak van spraakbesturing op mijn smartphone, werkte dat uiteraard niet. Contact via Messenger leverde niks op. Ik wilde dit aangeven bij de telefonische klantenservice (zoals op de toegankelijkheidspagina op ben.nl staat). Echter liep ik daar tegen de standaard muur aan die de gemiddelde Nederlandse klantenservice heeft als je durft om een vraag over toegankelijkheid te stellen. Ik kreeg de reactie dat het best kon worden doorgegeven (en ja, daar moest ik meerdere malen om verzoeken), maar dat er toch niks mee zou worden gedaan. Tja, wat is dan het nut van een ronkende pagina op ben.nl over toegankelijkheid?

• Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • October 3, 2025

En na een maand nog geen reactie op mijn ervaring en probleem. Typisch Nederlands om als bedrijf dan heel erg hard te struisvogelen.  

• Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • October 22, 2025

Gisteren geprobeerd in te loggen in de Ben-app op mijn nieuwe iPhone. Met VoiceOver is de knop met inloggen niet te benaderen: deze is gewoon opgenomen in een doorlopende lap tekst. Dan maar even goedziende hulp ingeroepen.