Sticky

Verhoging internetsnelheid en meer Klantvoordeel!

  • 10 July 2023
  • 8 reacties
  • 830 keer bekeken
Verhoging internetsnelheid en meer Klantvoordeel!

Ik heb goed nieuws voor jou! Per maandag 10 juli voer ik een paar flinke verbeteringen door. Benieuwd naar alle wijzigingen? Lees snel verder!

 

Zoals ik al zei voer ik een paar belangrijke en mooie veranderingen door. Hieronder een kort overzicht, maar geen zorgen ik leg ze daarna allemaal aan je uit.

  • Klantvoordeel upgrade
  • Verhoging 4G internetsnelheid
     


Upgrade Klantvoordeel

Sinds augustus 2022 is Klantvoordeel al beschikbaar. Heb je meerdere mobiele Ben abonnementen op hetzelfde adres? Dan ontving je al 1GB (1000MB) extra data. Heb je een mobiel Ben abonnement i.c.m. T-Mobile voor Thuis? Dan ontvang jij ook nog eens € 5 korting op je Thuis-factuur.

Ik wil dat jij blij bent, daarom heb ik goed nieuws omtrent Klantvoordeel. Per maandag 10 juli 2023 volgt deze wijziging; heb jij een hogere databundel? Dan ontvang je een hogere Klantvoordeel databundel. De € 5 korting op je factuur van T-Mobile voor Thuis blijft hetzelfde.

  • Heb je een databundel van 1 GB – 4,9 GB? Jij ontvangt 1 GB!
  • Heb je een databundel van 5 GB – 9.9 GB? Jij ontvangt 3 GB!
  • Heb je een databundel van 10 GB of hoger? Jij ontvangt 5 GB!


Internetsnelheid 4G en 4G Extra snel

Ik ben altijd bezig om mijn netwerk te verbeteren, want ik wil je een snelle en stabiele ervaring bieden. Daarom krijg je vanaf nu een hogere internetsnelheid. Maximaal 200 Mbit/s (was eerst 100Mbit/s). Hieronder zie je mijn nieuwe snelheden. Ze gelden meteen.

 

 

4G

 

4G Extra Snel

 

 

Download

Upload

Download

Upload

Maximale snelheid*

200 Mbit/s

50 Mbit/s

300 Mbit/s

75 Mbit/s

 

*De maximale geraamde internetsnelheid is o.a. afhankelijk van het type toestel, omgeving, bereik en drukte op het netwerk.​​​

 

Heb je vragen over deze veranderingen? Laat het me gerust weten in een reactie hieronder of start een nieuw topic en vraag het de Community!

 

De groeten van Ben®

 

Relevante kennisartikelen

 


8 reacties

Mooie veranderingen, erg fijn dat ook bestaande klanten de nieuwe voordelen krijgen! Dikke prima!

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel!  @WieBenIk  Bestaande klanten mogen ook zeker meeprofiteren! 🙌🏼

Inderdaad een fijne aanvulling. Alleen begrijp ik het niet zo goed. Ik heb nu een abo van 5 gb.  En krijg dus 3 gb extra. Dat zie ik ook in mijnben. Als ik echter ivm vakantie mijn abo upgrade naar 10 gb dan zou er eigenlijk 5 gb extra bijkomen. In mijnben staat echter dat ik ook dan 3 gb erbij krijg. 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Rob158  Bij een databundel van 10 GB hoor jij nu 5 GB klantvoordeel te krijgen. Ik kijk daarom graag met je mee. Kan jij mij via een privebericht jouw gegevens sturen? Graag ontvang ik jouw achternaam, adres, geboortedatum en jouw 06-nummer. Bedankt alvast. 

Het probleem is opgelost. Als ik nu in mijnben kijk dan staat er idd bij bundelwijzigen dat ik 5 gb extra krijg vanaf 10 Gb. Eergisteren stond er namelijk nog 3 Gb extra.

 

 

Ik ben blij dit te horen @Rob158  Veel plezier met die extra MB's. 🙂

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben blij dit te horen @Rob158  Veel plezier met die extra MB's. 🙂

Prachtig nieuws Ben, voor vaste klanten (meer dan 13 klant)
Helaas hebben wij nog steeds een tragere internet verbinding!? Hoe kunnen we dit verhelpen?

Reputatie 2
Badge +1

Hi @mark_hoogendoorn, bedankt voor je reactie onder dit topic.

Controleer eerst of je toestel 5g ondersteund, hierna is het natuurlijk mogelijk dit te activeren voor jouw abonnement. 

Reageer