Sticky

Weergave kosten factuur december (verbruik november)

  • 20 December 2023
  • 0 reacties
  • 1166 keer bekeken

Ik ben erachter gekomen dat er een fout zit in de facturen over de maand november. Niet alle diensten worden in de factuur getoond. Maar maak je geen zorgen uit onderzoek blijkt dat de kosten wel correct in rekening zijn gebracht en dat het totaal factuurbedrag wel klopt.

 

Welke diensten worden nu niet getoond:
 
1.      Gratis min/sms worden niet op factuur getoond

Gratis min/sms worden niet op de factuur getoond. Er is direct een onderzoek opgestart en daaruit is naar voren gekomen dat je de gratis min/sms wel hebt ontvangen maar dat de regel niet op de eerste pagina van de factuur wordt getoond.

2.      Kosten 0900/0906 niet goed weergegeven op factuurspecificatie

Nadat de factuur is verschenen ben ik erachter gekomen dat er in sommige gevallen gesprekken naar 0900/0906 nummers op de factuurspecificatie  worden getoond als binnen de bundel kosten terwijl hiervoor wel kosten in rekening worden gebracht. Als je de bedragen bij elkaar optelt onder het kopje ‘Bellen binnen Nederland’ en er komt een ander bedrag dan wanneer je de kosten individueel optelt dan betekent dit dat de kosten voor het bellen naar een 0900/0906 als binnen de bundel kosten worden getoond.


3.    Meerdere aanschaf MB Extra’s / Dagpas op 1 dag

Ik ben er ook achter gekomen dat er per abuis een totaal bedrag van MB Extra’s / Dagpassen worden getoond op de factuur. Maar maak je geen zorgen, want het totaalbedrag klopt gewoon.

Ik begrijp dat dit vervelend is en dat je hierdoor vragen kan hebben, stel deze gerust hieronder en ik zal dan meer verduidelijken als dat nodig is.

Mijn excuses voor het ongemak.


0 reacties

Geen reactie

Reageer