[Info] Gelanceerd 4G: Extra Snel!

  • 15 March 2019
  • 0 reacties
  • 7751 keer bekeken
[Info] Gelanceerd 4G: Extra Snel!
Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
Wat is 4G Extra Snel? Met 4G Extra Snel kan je nog sneller internetten dan 3G en 4G. Een 4G download gaat tot 100 Mbps en 4G Extra Snel maakt het mogelijk om een download tot 225 Mbps te hebben! Hiermee kunnen mijn klanten maximaal gebruik maken van het beste netwerk van Nederland.

Wat is de snelheid van 4G Extra Snel in vergelijking tot 3G en 4G?
De maximale snelheid is de hoogste snelheid van een netwerk. Deze snelheid wordt gehaald onder ideale omstandigheden.
3G snelheid 14,4 Mbps download / 2 Mbps upload
4G snelheid 100 Mbps download / 10 Mbps upload
4G Extra Snel 225 Mbps download / 65 Mbps upload

Wat is de geraamde snelheid van 4G Extra Snel in vergelijking tot 3G en 4G?
De gemiddelde download- of uploadsnelheid die op het netwerk wordt gemeten is de geraamde snelheid. Dit cijfer geeft je een indruk van de snelheid die je in de praktijk zal ervaren.
3G snelheid 10 Mbps download 1,6 Mbps upload
4G snelheid 45 Mbps download 6 Mbps upload
4G Extra Snel 80 Mbps download 25 Mbps upload

Wat de prijs?
4G Extra Snel is verkrijgbaar vanaf 4 maart 2019 bij elk Ben abonnement met een internetbundel. Je kunt dan kiezen uit de volgende drie snelheden:
* 3G snelheid (standaard) geen bijbetaling
* 4G snelheid €1,00 p/m
* 4G Extra Snel €2,00 p/m

Hoe kun je voor 4G Extra Snel kiezen?
Je kunt deze sneleheid toevoegen aan je pakket tijdens het bestellen van je abonnement. Ben je al klant bij mij? Voer dan een bundelwijziging door via jouw Ik-Ben omgeving!

* Deze prijzen zijn van toepassing op het reguliere ben.nl, het kan zijn dat acties van partners afwijken zoals ook het Studentenaanbod op ben.nl. Voor studenten is 3G en 4G gratis en zal 4G Extra Snel €1,00 p/m gaan kosten. De Ben Studentenkorting is alleen te verkrijgen via ben.nl/student en niet via andere verkoopkanalen van Ben.

Bovenstaande prijzen zijn van toepassing per de introductie datum, deze prijzen kunnen in de toekomst wijzigen. Zie www.ben.nl voor de prijzen die op dit moment van toepassing zijn.

0 reacties

Geen reactie

Reageer