Ik heb een week geleden een sim only abonnement afgesloten. Daarbij bleek ik ineens een afspraak in te moeten plannen voor het bezorgen van de sim only. Dat heb ik in eerste instantie gedaan, maar door een onvoorspelbare week, via ampgroep aangegeven toch van het abonnement af te zien (dat werd daar als optie aangegeven). Ik kreeg mail van AMP:
“De bezorging van je bestelling is geannuleerd en teruggestuurd naar Ben.
Binnen 5 werkdagen neemt een medewerker contact met je op om te horen of we nog iets voor je kunnen doen.
Je krijgt een aparte mail van Ben met de bevestiging van de annulering. “
Tot op heden heb ik nog niks gehoord. Geen bevestiging, niks. De bevestigingsmail van Ben zelf, bij de aanvraag, heb ik wel ontvangen. Die gaf aan:
“In je persoonlijke Ik Ben omgeving kun je de status van je bestelling volgen. Ik heb alvast een gebruikersnaam voor je Ik Ben omgeving aangemaakt. Je gebruikersnaam is: ***
Je hoeft alleen nog maar een wachtwoord in te stellen. Klik op onderstaande button en volg de stappen.”
Dat is onmogelijk. Ik heb dus geen idee hoe/wie/wat/waar. Ik wil gewoon graag binnen de termijn van 14 dagen dit sim only abonnement ontbinden.