Beantwoord

Abonnement afkopen

  • 7 October 2019
  • 8 reacties
  • 2462 keer bekeken

Hoeveel gaat het me kosten? Graag een antwoord op beide opties:

1. Telefoon
2. Beide
icon

Beste antwoord door Romy 9 October 2019, 09:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Rachid! Waarom wil je jouw abonnement afkopen? Ik zie dat je een bundelwijziging hebt aangevraagd. Doordat deze nog niet is doorgevoerd kan ik dit voor nu even niet inzien. Dit komt omdat je je abonnement niet kan beëindigen wanneer je een lopende aanvraag hebt. Je kunt wel een schatting maken. Jouw toestel kosten zijn 21,- euro per maand. Je bent nog in contract tot 4/4/21. Dat is nog ongeveer 18 maanden. Hier komen dan nog de afkoopkosten van je contract bij (min/SMS/mb). Dat is 11 euro keer 18 maanden. Zo kom je uit op ongeveer 576,- euro.
Hok Romy,

Dank voor je reactie.

Het was een vraag uit nieuwsgierigheid. Maar aan de andere kant is het nog een behoorlijk hoog bedrag.

Mvg,

Rachid
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wilde het weten omdat je de kosten kunt verminderen door voor een vroegtijdige verlenging te gaan. Mocht je bijvoorbeeld een nieuw toestel willen. Ja, de kosten zijn nog best hoog. Dit komt ook omdat jouw contract nog best lang loopt! Heb je nog andere vragen?
Hoi Romy,

Welke mogelijkheden zijn er nog meer? Kan men bijvoorbeeld uitsluitend het toestel afkopen en de huidige min/sms/data abonnement omzetten in sim-only?

Groet,

Rachid
Reputatie 5
Badge +6
Hi Rachid! Het is inderdaad wel mogelijk om het toestelkrediet af te kopen.
Dank je, Merve.
Reputatie 5
Badge +9

Mocht je nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar! :)

👍🏼

Reageer