Skip to main content
Beantwoord

abonnement opgezegd per brief nog geen reactie

• 19 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 686 keer bekeken

Hallo, ik heb twee brieven gestuurd om mijn abonnement op te zeggen omdat deze gehackt is. Helaas heb ik nog geen reactie mogen ontvangen

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @Krolletje!

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen. Mocht je echter nog vragen hebben, staat onze inbox via de link die mijn collega stuurde nog steeds open! Voor nu zal ik deze reactie als antwoord aangeven.

Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 20 oktober 2020

Goedemorgen Krolletje. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer versturen? Dan kijk ik even met je mee!

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 28 oktober 2020

Hoi @Krolletje!

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen. Mocht je echter nog vragen hebben, staat onze inbox via de link die mijn collega stuurde nog steeds open! Voor nu zal ik deze reactie als antwoord aangeven.

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 30 oktober 2020

Hoi @Krolletje!

Ik heb je zojuist via een privébericht een reactie gestuurd, omdat ik hiervoor je e-mailadres wilde delen. Mocht je nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen