Skip to main content
Beantwoord

Annuleren opzeggen

• 9 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 731 keer bekeken

Ik wil het graag het opzeggen van mijn simonly abbonement annuleren en mijn maandelijkse abonnement houden

Beste antwoord door Wietske

Hoi bemichstan3,

Wat leuk dat je hebt besloten om nog wat langer bij ons te blijven 😃 Ik zie dat je je bij een nieuwe provider hebt aangemeld met behoud van je telefoonnummer. Om de opzegging bij ons ongedaan te maken kan je contact opnemen met je nieuwe provider om de bestelling te annuleren.
Bekijk origineel

3 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2018
Hoi bemichstan3,

Wat leuk dat je hebt besloten om nog wat langer bij ons te blijven 😃 Ik zie dat je je bij een nieuwe provider hebt aangemeld met behoud van je telefoonnummer. Om de opzegging bij ons ongedaan te maken kan je contact opnemen met je nieuwe provider om de bestelling te annuleren.

• Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 9 maart 2020

Goeienmidddag. Ik wil mijn opzeggen annuleren. Kan dit nog? Ik ben niet overgestapt naar een andere provider.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 10 maart 2020

Hoi @Mo24jr! Wat leuk om te lezen dat je alsnog wilt blijven. Daar zijn wij erg blij mee! Ik zie dat mijn collega jou heeft geholpen via de chat. Ik wens je een prettige dag:blush:

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen